Takuu/Reklamaatio, miten se toimii?



Tuote ei toimi ollenkaan tai se ei toimi odotetusti.






2. Tukipyyntö ennen palautusta

Jotta pystyisimme hoitamaan takuuasian mahdollisimman tehokkaasti ja ettei sinulle tule kuluja palautuksesta, ole hyvä ja tee tukipyyntö ennen palautusta

Btn Create ticket FI Pyydämme teitä täyttämään yhteystietonne mahdollisimman täydellisesti, jotta pääsemme käsittelemään reklamaatiotanne viivytyksettä. Reklamaatioihin pyritään vastamaan viimeistään viiden arkipäivän kuluessa..

Reklamaatioihin pyritään vastamaan viimeistään viiden arkipäivän kuluessa. Marineparts.fi käsittelee reklamaationne ainoastaan kirjallisena. Näin voimme vähentää väärinymmärryksiä, ja parantaa teidän oikeusturvaanne. Henkilökuntamme keskustelee tarvittaessa johtoryhmän kanssa tilanteen selvittämiseksi.

3.Vastaamme pyyntöösi kahdella mahdollisella tavalla:

  • Mikäli voimme varmistaa kuvauksestasi että tuote on todellakin viallinen lähetämme palautusohjeet välittömästi.
  • Mikäli emme voi varmistaa tuotteen viallisuutta saat mahdollisia ratkaisuja ongelmaan sekä lisäkysymyksiä ongelman tunnistamisen helpottamiseksi.

4. Tilanne

  • Ongelma on ratkaistu :-)
  • Tuote ei edelleenkään toimi odotetusti.





5. Lähete

Pakkaa tuote huolellisesti. Seuraa sähköpostin ohjeita pakattavien oheismateriaalien osilta.

Saat lisätiedot sähköpostilla palatuksesta.


6. Tutkimus

Henkilökuntamme joko korjaa tuotteen tai vaihdan sen.






7. Homma ok

Korjattu/uusi tuote toimitetaan asiakkaalle.